…„Wall Street Journal” wydaleni z Chin. Administracja USA uznała pięć chińskich mediów działających w USA za organizacje pracujące dla władz w Pekinie. Na liście są agencja Xinhua, serwis CGTN, China Radio i dzienniki „China Daily” oraz „The People’s Daily”. Media te będą miały dodatkowe obowiązki